کاکا:( مورينيو اسلحه رئال در مقابل بارسلوناست

 

اخرین صحبت ها قبل از ال کلاسیکو لیگ قهرمانان اروپا

این ستاره 29 ساله مربی پرتغالی اش را مورد ستایش قرار داد و گفت که آقای خاص را بزرگترین تفاوت دو تیم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ می داند.

او در گفتگویی گفت:" من خوشحالم. احساس خوبی دارم. نمره مورینیو 10 از 10 است. او با من خیلی خوب بوده و کمک زیادی به من کرده است.او از من خوب استفاده کرده و من نیز آماده ام تا به او کمک کنم."

کاکا با موفقیت در لیگ قهرمانان بیگانه نیست. او با تیم قبلی اش، میلان، دو بار به فینال این رقابت ها رسید. آنها در سال 2005 در دیداری به یاد ماندنی در ضربات پنالتی مغلوب لیورپول شدند اما دو سال بعد با پیروزی مقابل همین تیم قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن گرفتند.

" هفته مهمی بود. روز تولد من، زدن دو گل مقابل والنسیا و به دنیا آمدن دخترم. ما یک جام به دست آوردیم (کوپا دل ری) و اکنون باید دو بار دیگر مقابل بارسلونا قرار بگیریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بهتر از فینال کوپا دل ری باشد."

آینده کاکا در رئال در هاله ای از ابهام قرار دارد اما او قصد دارد در این تیم بماند.

" من به فکر ماندن هستم؛ اینکه بازی کنم و با رئال به موفقیت برسم."

 

 

 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1419
بازدید کل : 71794
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket